FAQ
Mohu si Vaše výrobky osobně vyzvednout?
Ano, naše výrobky si můžete vyzvednout i osobně na naší adrese Mistrovice 135, 56164 Mistrovice. Osobní vyzvednutí je třeba oznámit nejpozději den předem buďto telefonicky na čísle +420 777 423 906 nebo písemně emailem info@mrozci.cz Je to proto, jelikož jsme malá firma a nejsme na naší adrese non stop. Může se stát, že Hugo musí nutně na procházku :)
Jak dlouho trvá doručení zásilky při objednávce přes internet?
Zásilky předáváme dopravci do sedmi dnů ode dne zaplacení. Naše výrobky jsou ruční práce a tu nelze uspěchat. Záleží nám na tom abyste od nás obdrželi krásně zabalený balíček s kvalitním výrobkem a proto si kromě mně i Hugo dává záležet na kontrole. Pokud opravdu, ale opravdu na balíček spěcháte, tak zkuste napsat Hugovi na email hugo@mrozci.cz anebo zavolejte Monice na telefon +420 777 423 906 a my se Vám budeme snažit vyhovět.
Co se stane, pokud si zásilku z pošty nevyzvednu?
Pokud si do daného data nevyzvednete Váš balík na uvedené poště, bude odeslán zpět na naši adresu. V případě, že se tak stane, je možno zásilku odeslat znovu. Je však třeba počítat s tím, že zákazník znovu zaplatí poštovné.
Jak mohu reklamovat zboží zakoupené přes internet?
Tak trošku tajně doufáme, že se tohle nestane, ale pokud ano, jednoduše zavolejte na +420 777 423 906 nebo napište na e-mail info@mrozci.cz My vše zařídíme k Vaší spokojenosti.
Z jakých materiálů se Vaše výrobky vyrábí?
Dřevěné dekorace jsou vyráběny ze smrkového dřeva. Dřevo je z místních lesů a také polotovary nám připravuje místní truhlář z naší vesnice. Háčkované dekorace jsou háčkovány z recyklovaných bavlněných šňůr, které vyrábí malá rodinná firma v Polsku. Bohužel jsme u nás ještě neobjevili žádného výrobce, který by takové šňůry vyráběl. Pokud někoho takového znáte, budeme za takový kontakt moc rádi.
U nás je vytvářeno s láskou a úctou k ruční práci, přírodě, k životu a také ke všem našim zákazníkům.
A to již od roku 1989!
Co dělat, když je zásilka poškozena?
Při přebírání našeho balíčku si vždy zásilku řádně prohlédněte. Pokud je obal zjevně poškozený, zásilku nepřebírejte a obsluhu výdejního místa na problém okamžitě upozorněte. Obsluha nás na to upozorní a my Vám zajistíme rychlé dodání nového zboží.
Jak se dozvím, že je moje zásilka na místě k vyzvednutí?
Nejprve vám přijde informační e-mail o tom, že jsme Vaši objednávku vyexpedovali a předali ji přepravci. Následně obdržíte e-mail od přepravce, že byla zásilka vložena do online systému.
V tomto emailu naleznete link na trasování, kde můžete cestu své zásilky pohodlně sledovat online.
Jakmile je zásilka připravena na vámi vybraném doručovacím místě, přijde vám potvrzovací e-mail a SMS. V potvrzovacím e-mailu a SMS obdržíte heslo pro vyzvednutí zásilky, které nadiktujete obsluze výdejního místa.
Pro výdej zboží vám stačí pouze znalost tohoto hesla.
Máte ještě nějaký dotaz nebo přání? Jsme tu pro Vás!
Zavolejte nám na telefon: +420 777 423 906, nebo nám napište na e-mail: info@mrozci.cz